View Full Version : Hvem er du (danskere)
Hej alle
Jeg vil starte en præsentationstråd for os danskere.
Mig selv:
Tommy Fer
31 år, Maskinmester
Bor i Fensmark (Sydsjælland nær Næstved)
Er medlem af Haslev Modelflyveklub.
Flyver primært med en Sceadu 50 EVO SWM
MrChaos
05-07-2009, 03:06 AM
Jamen hej med alle jer danskere :)
Jamen jeg er en ung gut på 29 snart 30 år som kommer fra Nykøbing F
Jeg er desværre ikke medlem af nogen klubber endnu, men når den tid kommer bliver det hangar 4800, grunden til det er at jeg står uden arbejde for tiden, så er ramt af finanskrisen :(
Jeg flyver med en Align T-rex 500 CF for tiden, og regner heller ikke med at skifte over til nogen anden heli, da jeg efter lang tid og flere forskellige modeller af helier, har fundet ud af at dette her er helien for mig.
Jeg har fløjet ca 8 måneder, hvor ca de 6 af dem har gået med at hover rundt, og de sidste 2 måneder her, har jeg gået fra at hover til at ligge og flyve rundt, og skal snart også prøve at vende min 500 om på hovedet, og så må vi se hvor meget nyt jeg skal købe til den efter det he he :D
rcheli.dk
05-11-2009, 04:26 AM
Tim P her, flyver Freya 90, bor i Tølløse har ikke nogen klub pt. da min klub stopped med at flyve med brandstoff, not Nitro no flying :)
tjek mit site ud http://rcheli.dk
HaCKaMaC
05-12-2009, 04:11 PM
Halløj!
Henning her. Bor mellem Århus og Silkeborg. Flyver Graupner/JR Ergo 50.
Var hos the Pitchbrothers i weekenden, som jeg kan se andre også har været. Alletiders event. En stor tak til Knud Pedersen http://helifreak.com/member.php?u=1058.
hookmaker
05-14-2009, 03:22 PM
Hejsa! Hookmaker her, alias Wanda eller Goldfinger - mere kendt som bygger/reparatør og udstyrsfreak end for flyveegenskaber...;-)
Vi ses i GRCC!
/henrik
Knud Pedersen DENMARK
05-22-2009, 02:22 PM
Mojn mojn fra Sønderborg.
Her er det ChopperKnud.
:smokin:
dkpodder
05-23-2009, 01:37 AM
Hej.
Så må jeg også hellere meld mig i koret
Mit navn er Kim, bor i vestjylland og er medlem af skive modelflyveklub.
Af udstyr kan nævnes en hel del, men lad mig sige det sådan, at det bliver ikke udstyret som er flaskehalsen...
Jan-DK
05-27-2009, 01:02 PM
Hej
Hedder Jan, Gad vide om i ikke har fattede det efter at have læst mit nick.
Bor mellem Roskilde og Holbæk. " Hvalsø"
Flyver mest i GRCC. Og på græsplænen her ved huset.
seatleon
06-01-2009, 07:26 AM
René
9600 Aars
Købt en T-rex 450se, som snart skal i luften.
Mine brødre har en GL450 og shark.
Vi er ikke medlem af en klub, men har en flyveklub i byen.
Sweetfrost
06-05-2009, 03:33 AM
Halløj med Jer !
Jeg hedder Kent og er 37, kommer fra Hjørring egnen og er totalt nybegynder indefor rc helikopter. Jeg er medlem i Brønderslev MFK. Jeg har en Honey Bee King 2 Carbon Edition og en Gaui Hurricane 550 som er ved at være flyveklar. Så har jeg anskaffet mig RealFlight 3.5 simulatoren som jeg efterhånden har brugt rigtigt meget tid på, såå deet.
mvh
Kent
michael nielsen
06-15-2009, 06:21 AM
michael nielsen bor i næstved flyver både helicopter og fly i NMFK (næstved modelflyveklub) se også nmfk.dk
GormPedersen
08-11-2009, 02:30 PM
Gorm Pedersen....
Faldt ved et tilfælde over denne tråd. Må vel hellere melde mig under fanerne som dansker:)
Bor i København, købte min første heli for 6 måneder siden (GL450) og er blevet fulstændig bidt af det. Samlingen er udvidet med en T-Rex 450 (ikke samlet endnu), en T-Rex 250, en Walkera 4G3 og en Walkera 43B.
Jeg har læst et sted, at man aldrig kan få for mange helikoptere.........
Vom Feinsten
08-28-2009, 12:19 PM
Hejsa,
Jeg hedder Janis og bor i søften ved Århus.
Flyver enten på en ledi grasmark eller i Århus AMC med min 12s Suzi Hans T 700 el ombygning fra østrig.
mvh Janis
HaCKaMaC
09-04-2009, 04:53 PM
Hejsa Janis.
Blev det til noget med flyvepladsen ved Ormslev?
etztarget
09-23-2009, 04:38 PM
Hej Jeg hedder Henning, men har ikke heli endnu...men det skal snart være.
Kommer fra Åbyhøj.
Ja den plads ved Ormslev er blevet til noget var forbi der for en måned siden men inge på pladsen.
rcheli.dk
09-29-2009, 04:59 AM
Er det den her plads http://wmap.rcheli.dk/?mypinid=1066 du kan jo prøve og skrive en mail til nogle af dem der bor i nærheden, du kan se dem på kortet, og skrive til dem via kortet.
Og til jer alle stik lige ind og register jer på kortet http://map.rcheli.dk, det er helt gratis :)
Hej.
Jeg hedder Hans-Henrik,men bliver kaldt Henrik og bor i Ringsted.
Har fløjet siden Marts 2008.
Flyver i Borup Modelflyverklub og er ved et melde mig ind i Greve.
Flyver med T-Rex 450,500 og 600.
Mvh. Henrik
Dufniall
11-11-2009, 03:44 PM
Hej, Sören her!
39 år, bor i Stockholm.
Flyver T-REX 700 EP, 450 SPORT og en masse RC fly også.
Er i klub, i Stockholms området.
:hug:
Jan-DK
11-18-2009, 11:29 AM
Hej, Sören her!
39 år, bor i Stockholm.
Flyver T-REX 700 EP, 450 SPORT og en masse RC fly også.
Er i klub, i Stockholms området.
:hug:
Skulle du ikke være i den Svenske afd.
Jeg hedder Jesper Kofoed.
Flyver i Fåborg Modelflyveklub, og Egeskov Heliklub.
http://www.egeskovheliklub.dk/
Helier:
Hjemmebygget el 30'er.
T700.
Century Raven.
JS Shark 50L.
Soffer
01-25-2010, 02:30 PM
Hej Alle
Hedder Søren Lohse bor i toftlund, snart haderslev hehe.....
klaus1951
02-09-2010, 01:19 PM
Her så lige en dansker til
Klaus fra Amager, helt og aldeles nybegynder, ikke nogen klub endnu.
Men har kontaktet Greve rc, så nu må vi se hvad der sker.
Har lige købt en e-sky belt cp v2, øver mig i at hoover, meget svært.:arggg:
Købt hos Hobbyfly.com ved bellahøj.
Hilsen Klaus:lolol
Glenfitting
04-05-2010, 05:01 AM
Hej dejligt med et dansk forum
Jeg er snart 41 år arbejder som maskinarbejder og er nybegynder med helikopter
har købt en copter x 450 ae v2 og havde en graupner mx 12 radio liggende så det er vel ok har fløjet med en 3 kanals twin rotor det var for let så en e sky lama v4 det var sværere men den flyver ikke godt og nu copter x det er svært har kun fløjet 7 pakker indtil videre uden uheld :banana
men det kommer nok.
Kommer fra omkring Ringkøbing hvor vi er 3 arbejdskollegaer og min søn der flyver
og det gør vi indenfor på vores arbejdsplads men regner med at rykke ud når vejret bliver bedre men det blæser sgu næsten altid her.
Håber at få kontakt med nogle i nærheden måske der er en klub eller private der ønsker at mødes eller chatte lidt heli og dele ud af erfaring
oy2503
05-08-2010, 02:20 PM
Hej gutter.
Efter at have fløjet "planker" i 30+ år, har jeg endelig fundet modet til at flyve helt.
Det er nok, fordi der pludselig er en anden, der også vil lære at flyve heli. Alene er det ikke så sjovt.
Faktisk har jeg småpuslet med helier gennem mange år, men det er aldrig rigtig blevet til noget.
Nu har jeg en TRex450S (opgraderet med Pro hovede), to TRex450SEv2 og en spritny TRex500ESP.
(2x Spartan Quark, 2xRobbe FS61 BB Speed Digital Cool og en 9254, 9257 samt et Microbeast på vej til 500'en.
Faktisk også en ekstra HK450MT og en ældre Robbe 3D gyro - skal afprøves. 7x3s 2+ Ah lipoer og 3x6s 3Ah lipoer)
Så jeg regner med det bliver en spændende sommer i år! Hvis Voldborgs efterfølgere vil, altså.
Hvis I kommer til Bornholm (ØMF), så giv mig lige et ring på 61689250. Vi flyver hos mig på Østbornholm.
Jeg (klubben) har en bane på 25x85 meter, tilpas fritliggende. Og endnu ingen flyvemæssige begrænsninger.
Cheers
Erik
om mig:
nystartet med heli:
Henrik Alsing Hansen
Bor i Haslev (Sydsjælland nær Næstved)
Er medlem af Haslev Modelflyveklub.
Flyver primært med en T-rex 600 + kasame head / walkera 36