PDA

View Full Version : Bloggen min

BorgeBorge
05-17-2009, 04:28 PM
Her logger jeg alle batteriene jeg flyr med Trex 500n min. Skal skrive om eventuelle problemer jeg får, og hva jeg gjør for å prøve å rette på dem.

http://trex500esp.blogspot.com/

Vet ikke hvor interessant bloggen min er for andre, skriver den egentlig mest for min egen del, men det kan jo hende det dukker opp noe noen har bruk for.:thumbup:

Mvh Børge

Wiggen
05-18-2009, 05:23 AM
Hei Konrad!

Fin blogg du har.

T-rex 500 er en fantastisk maskin!

Har du prøvd å autorotere med din enda?

BorgeBorge
05-18-2009, 04:17 PM
Hei Konrad!

Fin blogg du har.

T-rex 500 er en fantastisk maskin!

Har du prøvd å autorotere med din enda?

Takk :)

Jeg er ganske fersk, så jeg har ikke prøvd å autorotere enda nei, bare på sim, men en gang må jo bli den første. I løpet av sommeren kanskje...

Konrad

Wiggen
05-18-2009, 04:31 PM
Ok:)

.Ingen hastverk med å gjøre det.Best å være så godt forberedt som mulig før en prøver.:thumbup:

OTA
05-18-2009, 04:53 PM
Ok:)

.Ingen hastverk med å gjøre det.Best å være så godt forberedt som mulig før en prøver.:thumbup:

Ingen hastverk ?:lol: Hvis det er en ting som betaler seg å kunne så er det autorotasjoner.
Det har ihvertfall reddet meg fra store kostnader et dusin ganger hittil.

Så sett igang og øv på dette. I tillegg er autoer noe av det gøyeste man kan gjøre.:thumbup:

Wiggen
05-19-2009, 05:33 AM
Ingen hastverk ?:lol: Hvis det er en ting som betaler seg å kunne så er det autorotasjoner.
Det har ihvertfall reddet meg fra store kostnader et dusin ganger hittil.

Så sett igang og øv på dette. I tillegg er autoer noe av det gøyeste man kan gjøre.:thumbup:

Hehe.Joda.Er på en måte enig med deg.:noteworthyMen mente att en bør ikke gjøre det vist en enda ikke er klar for det.Jeg merka att autoer er mye lettere for meg nå som jeg faktisk har lært meg å fly skikkelig.:)

Enig i att det er skikkelig morro med autoer,å her om dagen streika halerotoren min så jeg måtte bare kutte motoren å glidefly ned...Da var det kjekt å ha det i blodet!