![]() |
|
| Register | FAQ | PM | News | Events | Groups | Blogs | Calendar | Mark Forums Read |
![]() |
|
Unregistered
|
||||||
| Netherlands/Belgium/South Africa Netherlands/Belgium/South Africa speaking Forum |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#41 |
|
Registered Users
|
Almere hier zo , ik vlieg met een Protos 500 bij MHC almere
|
|
|
#42 |
|
Registered Users
|
Hoi,
Ik ben Marco uit Delft. Lid van HCW en A4 club Delft ![]()
Trex250, JR3500, JR287, Spartan-DS760, Outrage800 Trex500, BLS251, JR3650, AC-3X, Mikado Head, Kontronik JIVE 80+ LV, Scorpion HK-3026-1600, TTube, JR-G10. Trex600, MicroHeli FBL head, AC-3X, Scorpion 4025-630, Kontronik JIVE 120+ HV, 12S, 14T, 700 Gear, BLS 251. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Registered Users
|
IJmuiden hier, Vlieg een beetje de tuin rond met een Gaui EP200
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Registered Users
|
kijk ijmuiden dat ligt nog eens in de buurt van beverwijk
we kunnen wel een keer afspreken om te gaan vliegen samen .!!!???? |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Registered Users
|
Ligt inderdaad dicht bij Beverwijk
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Registered Users
|
Aalst (gelderland) hier
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Registered Users
|
Maurice
Kom van Vierlingsbeek bij Boxmeer. Heb dit draadje pas net gevonden.....En nederlands typen op heli-freak voelt hetzelfde als vreemdgaan ![]()
|
|
|
#48 |
|
Registered Users
|
Hé Hallo!
Geboren Zutphenees en na wat omzwervingen in NL uiteindelijk in Duitsland beland (Rheine) Goed Forum hier, vooral met mijn Rex500 hebben de videos van Finless (Bob Rocks!) erg geholpen, alhowel het niet m´n eerste heli was.. Zijn hier nog Enschedeers/Almeloers/Hengeloers ? 20 minuten over de grens bij jullie vandaan bevind zich een HF-er! Groeten, Flo
|
|
|
#49 |
|
Registered Users
|
Hehehe......ben even weg (Een maandje of 8
Ik ben hier erg actief geweest toen Bob (Finless) hierheen kwam toen hij van RR was gegooid. Dit is en blijft het beste en vriendelijkste forum op heli gebied maar nu ga ik weer lekker in het Engels kletsen.......
|
|
|
#50 |
|
Registered Users
|
Hey Jeroen.
Maandje of 8 ????? zeg voor het gemak maar bijna een jaar haha. Doet die T-rex van jou het nog? groetjes Maurice
|
|
|
#51 |
|
Registered Users
|
Hier nog een Nederlander, ik post hier niet zoveel, maar ik haal hier wel veel informatie vandaan.
Ik ben lid van de vliegclub Jupiter gelegen in Venlo. op 28 juni hebben wij weer een heli meeting bij ons de club, dus wie zin heeft is zeer welkom! groeten remie |
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Registered Users
|
Quote:
|
|
|
|
#53 |
|
Registered Users
|
He grappig, hier nog een uit Hilversum, met een paar helies al een paar jaar hier.
|
|
|
#54 | |
|
Registered Users
|
Quote:
Ich bin ein Hengeloër! En met mij nog een aantal Hengeloërs hier in Hengelo. We vliegen veel op vliegbasis twente (TRMC), maar hebben ook wel onze wild-vliegvelden. Misschien dat we eens contact kunnen hebben? Groeten, Tjerk
JR Vibe 50 Flybarless | Trex 600N pro | MSH Prôtos | Trex 250 | JR X9303 2.4 Sponsored by: FlightPower, Rapid Eyewear and Heli4u To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Registered Users
|
En nog een Nederlander!
Dat Zuid-Afrikaans is inderdaad een leuke taal !Tim de Boer |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Registered Users
|
waar vandaan tim ?
en wat vlieg je ? |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Registered Users
|
Ik kom uit Schagerbrug, dat ligt in de kop van Noord-Holland, zeg maar tussen Alkmaar en Den Helder.
Ik vlieg momenteel met de nieuwe T-Rex 450 Pro stock (wel Radix 325 Tim de Boer P.s. mijn volgende heli wordt een T-Rex 700E (khad een 600, daar heb ik de servo's en gyro nog van).
|
|
|
#58 |
|
Registered Users
|
Die was toch niet zo stuk?
|
|
|
#59 |
|
Registered Users
|
hiero nog een uit Hengeloooooooooooooo.
Heeft iemand er al een teller op na gehouden hier? Der staat toch bovenaan het topic Hoeveel nederlanders? (eeeuuh: 16 miljoen???) groeten Steven |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Registered Users
|
Als tegenwicht tegen al die hengelooooers even wat zuidelijker.
Ik woon in Heesch en vlieg / oefen met een 450-kloon (HA450). Begonnen met de bekende 04 om te kijken of ik het wel wilde. jaartje later opgeschaald naar een 450. Skills: net toe aan rustige achtjes en rondjes. Policy: ik doe het lekker rustig aan, maar vorder wel. en geniet ervan
|
![]() |
|
Unregistered
|
||||||
| Netherlands/Belgium/South Africa Netherlands/Belgium/South Africa speaking Forum |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|